web analytics
GazdaságHírek

Egészség, autó, kutya – ez a trió foglalkoztatta leginkább a magyarokat januárban

Ugyan a decemberi nagy vásárlási rohamokat nem érhette utol, de a fogyasztók érdeklődése nem lankadt januárban sem. Az első hetekben a magyarokat az egészségükkel, az autójukkal és háziállatukkal kapcsolatos termékek foglalkoztatták leginkább: 6,5-szer nagyobb volt az érdeklődés az autóban használt égők iránt. A kerekek is nagyon népszerűek voltak, 60%-kal nőtt a kereslet. Az étrendkiegészítők 80%-kal, a kutyatápok pedig 90%-kal voltak népszerűbbek.

Csehországban és Szlovákiában sportok foglalkoztatták inkább az embereket, akik futópadokra, jégkorcsolyákra és sílécekre kerestek rá többet. Szlovéniában szintén a sílécek iránti kereslet növekedett a leginkább, kétszer nagyobb érdeklődést váltottak ki, de a beépített sütők és a szárítók is hasonló mértékben voltak népszerűek.

Horvátországban már a háztartás került fókuszba: 74%-kal a kávégépek, 71%-kal a szárítógépek, és 69%-kal a konyhai tárolóegységek iránt nőtt az érdeklődés. Bulgária és Szerbia pedig a külvilágra és a természetre fókuszált: előbbinél több mint 4,5-szer többen kerestek a mezőgazdaságban használatos kultivátorokra, míg utóbbinál kétszeresére ugrott a vadászruhák kereslete.

Egy biztos: a piac az évvégi nagy költés után mérsékeltebb, és pont ezért próbálnak a legtöbben a lehető legjobb áron hozzájutni nagyobb és kisebb értékű árukhoz is, legyen szó kutyatápról vagy háztartási berendezésekről. Az Árukereső.hu pedig tökéletes felületet biztosít ehhez.

Az Árukeresőről

Az Árukereső.hu Magyarország piacvezető ár-összehasonlító oldala és online vásárlási kalauza, amely 2004 óta több millió vásárlásban segítette a felhasználókat és a boltokat. Látogatói több mint 4700 webáruház 22 millió ajánlata között válogathatnak egy felületen.

Az Árukereső.hu küldetése, hogy a vásárlók a legfontosabb szempontokat figyelembe véve, kényelmesen és gyorsan válasszák ki a számukra legkedvezőbb ajánlatokat. Ez egyben magában foglalja a termékek árainak és tulajdonságainak összehasonlítását, inspirálódást a különböző ajánlatok és kategóriák között, illetve az azonnali, direkt vásárlást az Árukereső.hu oldalán. Az Árukereső.hu célja, hogy a szolgáltatások folyamatos fejlesztésével, illetve kiegészítő szolgáltatások révén fokozza a vásárlási élményt és megkönnyítse a döntéshozatalt, ezzel népszerűsítve az internetes vásárlást.